Koulutus ja seminaarit

Sisällöntuotannon koulutuspäivä; kuvat ja julisteet

Tuntuuko julisteiden ja esitteiden tekeminen hankalalta ja aikaa vievältä? Tule saamaan uusia ideoita niiden tekemiseen sisällöntuotannon koulutuspäivästä.

Koulutuspäivän aikana opimme

• muokkaamaan valokuvia
    • huomioimaan tekijänoikeuslain ja löytämään internetistä materiaalia, jota saamme käyttää
    • tekemään julisteita

Ota mukaasi iPad, jos sinulla on sellainen käytössäsi. Otamme mukaamme myös muutaman ylimääräisen iPadin. Lisäksi tarvitset mukaasi vain iloista mieltä ja kokeilunhalua.

Pidämme päivän aikana ruokatauon, ja sopivissa väleissä kahvitauot.

Kouluttajana toimii TRYcamps:n Petri Ilmonen.

Ilmoittaudu viimeistään 4.2. https://webropol.com/s/sisallontuotanto1

Koulutus on osa #AKEdigi-hanketta, jonka tarkoituksena on kehittää henkilökunnan digitaitoja. Koulutus on osallistujille maksuton, mutta osallistujat vastaavat itse matkustus- ja ruokailukustannuksistaan. Mikäli osallistujamäärää joudutaan rajaamaan, on etusijalla Etelä-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjanmaan alueen kirjastohenkilökunta.

Kaupunki
Kurikka