Koulutus ja seminaarit

Seurattavissa verkossa

Palvelumuotoilukoulutus ma 2.12.2019 klo 9.30-16

Paikka: Seinäjoen kaupunginkirjasto, Jaaksi-sali

Koulutuspäivästä saat mukaasi tietopaketin palvelupolkujen ja -muotoilun mallintamisesta sekä vinkkejä siitä, miten voit jatkaa palvelumuotoilun hyödyntämistä omassa työssäsi tai työyhteisösi kanssa.

Palvelupolku on yksi asiakaslähtöisen kehittämisen keskeisimmistä työkaluista. Palvelupolun mallintaminen auttaa hahmottamaan palvelun sen käyttäjän näkökulmasta ja sen työstämisellä saadaan arvokkaita oivalluksia siitä, miten asiakas kokee palvelun ja miten palvelua kannattaisi kehittää, jotta se vastaa paremmin asiakkaiden tarpeisiin.

Palvelumuotoilu tarkoittaa palvelujen innovointia, kehittämistä ja suunnittelua muotoilun menetelmin. Palvelumuotoilun keskeisenä tavoitteena on palvelukokemuksen suunnittelu siten, että palvelu vastaa sekä käyttäjien tarpeita, että palvelun tarjoajan tavoitteita.

Päivän ohjelma:

9.25 - 9.30 Aloituskahvi ja alkusanat

9.30 - 12.00 Kirjaston palvelupolku/Sami Heikkinen, SH Consulting Oy

12.00 - 13.00 Lounas

13.00 - 14.15 Virastosta kansalaisten omaksi tilaksi. Palvelun muotoilua kirjastossa/Saara Ihamäki, Aluekirjastopalvelujen johtaja

14.15 - 14.30 Kahvitauko

14.30 - 16.00 Virastosta kansalaisten omaksi tilaksi. Palvelun muotoilua kirjastossa jatkuu

Ilmoittaudu viimeistään 25.11.2019: https://link.webropolsurveys.com/EP/B4F0125D6255ACD8

Muista rastittaa ilmoittautumislomakkeessa kohta osallistun koulutukseen etänä, jos et pääse paikanpäälle. Koulutus on alueelliseen kehittämistehtävään kuuluvaa täydennyskoulutusta. Koulutus on osallistujille maksuton, mutta osallistujat vastaavat itse matkustus- ja ruokailukustannuksistaan.

TERVETULOA!

Kaupunki