Koulutus ja seminaarit

Organisaation sisäiset haastavat vuorovaikutus- ja viestintätilanteet –verkkokoulutus

Seurattavissa verkossa

Organisaation sisäiset haastavat vuorovaikutus- ja viestintätilanteet -verkkokoulutus

Aika: pe 27.11.2020 klo 13-16

Etäkoulutus Zoom-sovelluksella

Ilmoittaudu viimeistään 25.11: https://webropol.com/ep/verkkokoulutus

AKEpampas sekä Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirasto järjestävät yhteistyössä kirjastojen henkilökunnalle verkkokoulutusiltapäivän, jossa keskitytään työyhteisön viestintä- ja vuorovaikutustaitojen lisäämiseen ristiriitatilanteissa sekä kehitetään rakentavaa palautteen antamista. Tavoitteena on rakentaa uusia ratkaisukeskeisiä menetelmiä organisaation sisäisten haastavien vuorovaikutustilanteiden hallintaan ja ennaltaehkäisyyn.

Koulutus ottaa esille muun muassa:

- Erilaiset ongelmat viestinnässä sekä persoonallisuuspiirteiden vaikutus viestintään ja vuorovaikutukseen

- Auktoriteetti, logiikka ja empatia -miten voimme vaikuttaa viestin perille menoon

- Kuuntelu ja kohtelu - yksinkertaisilla keinoilla kohti onnistunutta viestintää

- Puheeksi ottaminen ja viiden askeleen malli ongelmien ennaltaehkäisyyn

Kouluttajana toimii Totti Karpela Mielenrauha koulutuspalvelut Oy:stä. Mielenrauha koulutuspalvelut Oy on haastavien vuorovaikutus- ja poikkeustilanteiden ennaltaehkäisyyn erikoistunut koulutus- ja konsultointiyritys, joka aloitti toimintansa vuonna 1998.

Koulutusiltapäivänpäivän lomassa on myös kahvitauko. Kouluttaja vastaa mielellään myös kysymyksiin, joten tervetuloa kuuntelemaan ja esittämään hänelle lisäkysymyksiä. Koulutus on alueelliseen kehittämistehtävään kuuluvaa täydennyskoulutusta. Koulutus on osallistujille maksuton. Koulutuksessa on rajallinen osallistujämäärä eli max. 95 osallistujaa otetaan mukaan ja mikäli koulutus tulee täyteen, etusijalla ovat AKEpampas-alueen kirjastoammattilaiset.

TERVETULOA!

Alkaa