Koulutus ja seminaarit

Musiikin varastoinnin YHTEISET-etäkahvit 3.6. klo 13-14

Seurattavissa verkossa

Tervetuloa kuulemaan ja kysymään!
Ajankohtaista keskustelua musiikin valtakunnallisen varastoinnin tilanteesta. Keskustelussa mukana ja kysymyksiin vastaamassa musiikkiaineistojen varastointityöryhmän vetäjä Tuomas Pelttari.

Lisätietoja Varastokirjaston musiikkiaineistoista https://www.musiikkikirjastot.fi/musiikkipalvelut/varastokirjasto/

Tule linjoille 3.6. klo klo 13–14. Kokoonnutaan Teamsissa.
Etäkahveille ei tarvitse erikseen ilmoittautua.

Liity tietokoneella tai mobiilisovelluksella:

Liity kokoukseen napsauttamalla tätä

Lisätietoa :
tuomas.pelttari@hel.fi

YHTEISET-etäkahvit ovat verkkotapaamisia, joissa voi kuulla kirjastojen yhteisten palvelujen käytännön toiminnasta tai keskustella asioista, joita pohditaan kirjaston arjessa. Voit ehdottaa etäkahviaiheita täksi kevääksi mistä vaan alan asiasta. Tarpeen tullen kollegallinen verkkotapaaminen onnistuu nopeasti. YHTEISET-etäkahveista ilmoitetaan Kirjastot.fi:n koulutusilmoituksissa ja Koulutuskalenterin kuukausinäkymässä. Kahvien järjestelystä vastaa Yleisten kirjastojen digihanke / Päivi Litmanen-Peitsala.

Sijainti
Teams-kokous