Koulutus ja seminaarit

Leikillisyyttä! E-kirja ja sarjakuva

Toukokuun koulutuspäivässä tutustutaan e-kirjan ja sarjakuvan tekemiseen. Näitä taitoja voidaan hyödyntää monipuolisesti sekä töissä että kotona. Moni asiakas hahmottaa asiat paremmin, kun ne kerrotaan myös kuvin. Sarjakuvan avulla voidaan esimerkiksi helposti ja hauskasti kertoa, mitä kaikkea kirjastossa voi tehdä. Tai miten emme toivo kirjoja käsiteltävän. Päivän aikana päästään kokeilemaan myös Green Screenia.

Ota mukaan oma iPad,tai lainaa tarvittaessa AKE:n omaa. Koulutuspäivä sopii loistavasti myös sinulle, jolla ei ole mitään kokemusta e-kirjoista ja sarjakuvista.

Ohjelma:

klo 9:30 e-kirjan tekeminen

aamukahvit sopivassa kohtaa (#AKEdigi tarjoaa)

klo 12:00-13:00 lounas (omakustanteinen)

klo 13:00 sarjakuvan tekeminen

iltapäiväkahvit sopivassa kohtaa (#AKEdigi tarjoaa)

klo 16:00 koulutuspäivä päättyy

Ilmoittaudu viimeistään 12.5. https://webropol.com/s/sarjakuva

Koulutus on osa #AKEdigi-hanketta, jonka tarkoituksena on kehittää henkilökunnan digitaitoja. Koulutus on osallistujille maksuton, mutta osallistujat vastaavat itse matkustus- ja ruokailukustannuksistaan. Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti AKEpampaksen alueen, eli Etelä-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjanmaan kirjastohenkilökunnalle.

Kaupunki
Seinäjoki