Koulutus ja seminaarit

Lahden AKE:n omatoimikirjastotutkimuksen tulospalaveri

Seurattavissa verkossa

Lahden AKE-alueen omatoimikirjastojen asiakastutkimuksesta saadaan tuloksia tammikuussa.

Kyseessä on verrattain laaja tutkimus, sillä mukana on kirjastoja kaikista alueen neljästä maakunnasta, 15 paikkakunnalta. Tutkimuksen toteuttaa Innolink, ja asiakkaita kuullaan kirjastoissa toteutettavissa ryhmäkeskusteluissa.

Tutkimustulokset julkistetaan pe 10.1.2020 klo 10-11.30, jolloin on mahdollista seurata tulosten julkistustilaisuutta joko paikan päällä Lahdessa tai etänä Adobe Connect -yhteydellä. Tässä tilaisuudessa Innolinkin tutkimuskonsultti Emilia Lehtinen esittelee tuloksia ja lisäksi on mahdollisuus kysymyksiin.

Ilmoittaudu 10.1. tulospalaveriin

Paikan päälle tulevien viimeinen ilmoittautumispäivä on 2.1., etäosallistujien 8.10.

Tulosten työstäminen jatkuu workshopissa 15.1.2020 klo 13–16, johon on erillinen ilmoittautuminen. Workshopista ei ole saatavilla etälähetystä.

Kaupunki
Lahti