Koulutus ja seminaarit

Kirjastoseuran hallituksen aamukahvit torstaina 25.5.

Seurattavissa verkossa

ervetuloa Kirjastoseuran hallituksen aamukahveille Teamsiin 25.5. klo 8.30-9.30!

Aamukahveilla varapuheenjohtajamme Jarkko Rikkilä johdattelee keskusteluun kirjastojen johtamisesta ja Topi Lindqvist esittelee pro gradu-tutkielmaansa “Yleiset kirjastot päätöksenteon kohteena: Kuntapäättäjien ja kirjaston työntekijöiden näkemyserot yleisten kirjastojen palveluista, työtehtävistä, tavoitteista ja resursseista”. Kahveilla on aikaa myös osallistujien kysymyksille.

Aamukahvit ovat avoimet kaikille, joten tule mukaan kuuntelemaan ja keskustelemaan!

Ilmoittaudu kahveille tästä ilmoittautumislinkistä. Voit halutessasi lähettää Lauralle ja Villelle ennakkoon kysymyksiä samasta linkistä ! Lähetämme ilmoittautuneille kutsun etäkahveille sähköpostitse viimeistään torstaina 9.2.

Voit myös hypätä torstaina 25.5. suoraan linjoille linkistä, jonka julkaisemme seuran sivulla tapahtumassa edellisenä päivänä.

Sijainti
Alkaa