Koulutus ja seminaarit

Kirjastoalan palkitut opinnäytetyöt esittelyssä – YHTEISET-etäkahvit

Seurattavissa verkossa

Kuvituskuva.

Etäkahveilla 10.11. klo 14–15 kuullaan alustuksia tuoreista kirjastoalan opinnäytetöistä.

Tapahtumassa opinnäytetöiden tekijät esittelevät töiden tärkeimmät havainnot ja johtopäätökset.

Aiheita ovat kirjastot ja Pride -tapahtumat, kirjastojen työntekijöiden kohtaamat uhka- ja väkivaltatilanteet, lautapelit kirjastoissa sekä yleisten kirjastojen lukuhaasteet aikuisille.

Tervetuloa kuulemaan yhteiskunnallisesti tärkeistä teemoista sekä noukkimaan ideoita ja työkaluja palvelujen kehittämiseksi.

Kaikki esiteltävät opinnäytetyöt ovat Suomen kirjastoseuran palkitsemia.

Tilaisuuteen ei tarvitse etukäteen ilmoittautua. Pääset mukaan oheisesta linkistä.

Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

YHTEISET-etäkahvit ovat verkkotapaamisia, joissa voi kuulla kirjastojen yhteisten palvelujen käytännön toiminnasta tai keskustella asioista, joita pohditaan kirjaston arjessa. Voit ehdottaa etäkahviaiheita täksi kevääksi mistä vaan alan asiasta. Tarpeen tullen kollegallinen verkkotapaaminen onnistuu nopeasti. YHTEISET-etäkahveista ilmoitetaan Kirjastot.fi:n koulutusilmoituksissa ja Koulutuskalenterin kuukausinäkymässä. Kahvien järjestelystä vastaa Kirjastot.fi / Päivi Litmanen-Peitsala.

Alkaa
Päättyy