Koulutus ja seminaarit

Ikääntyneiden kirjastopalvelut Uudellamaalla kick-off

Työskenteletkö ikäihmisille suunnattujen palveluiden parissa Uudenmaan kirjastoissa tai kohtaatko muuten työssäsi senioreita? Mietitkö miten ikääntyneiden tarpeet voitaisiin paremmin huomioida kirjastossa ja mitä kirjasto voisi tehdä elinikäisen oppimisen ja elämän mittaisen hyvinvoinnin lisäämiseksi? Silloin ikäihmisten kirjastopalvelut Uudellamaalla verkosto on juuri sinulle. Verkostoa koordinoi Porvoon kaupunginkirjaston alueellinen kehittämistehtävä (AKE-Porvoo)

Kick-off päivässä tarjolla asiantuntijapuheenvuoroja, toisiimme tutustumista pienryhmissä, Ikäihmisten kirjastopalveluista toteutettavan kyselyn tulosten pureskelua sekä verkoston tulevan toiminnan suunnittelua.

Kick off päivä järjestetään Teamsissa 27.4. kello 12-15. Tilaisuutta ei tallenneta.

Ilmoittaudu tästä linkistä

Jan Nyström,