Koulutus ja seminaarit

Hyvä peliliike hanke - Pelit pöljille

Seurattavissa verkossa

Hyvä peliliike–PiKen pelikulttuuri nextille levelille -hanke nostaa kirjastojen peliosaamisen uudelle tasolle. Hankkeen tavoitteena on edistää peliosaamista alueella, kehittää yhteisöllistä pelaamista sekä pelillisiä palveluita ja lisätä pelikulttuuritietoisuutta alueen kirjastoissa.

Marraskuussa hanke järjestää kaksi peliaiheista tilaisuutta, joissa vaihdetaan hyviä käytäntöjä, kuullaan tietoa peleistä ja verkostoidutaan alueen muiden pelitoimijoiden kanssa. Tilaisuudet järjestetään kansallisen Pelikasvatuksen teemaviikon jälkeen. Tervetuloa oppimaan ja jakamaan kokemuksia kirjaston pelitoiminnasta!

Ilmoittaudu tilaisuuksiin tiistaihin 9.11. mennessä täällä.

Tilaisuudet järjestetään Teams-alustalla. Esitykset tallennetaan, editoidaan ja tekstitetään PiKen kirjastoklubi -YouTube-kanavalle. Linkit tallenteisiin jaetaan ilmoittautuneille ja tilaisuuksien jälkeen akepiken koulutuskalenterissa.

Pelit pöljille ti 16.11.

”Pelit pöljille!”
Ti 16.11.2021
Klo 13.00–16.00