Koulutus ja seminaarit

Eläköön kansanvalta! Etäkahvit osallisuuden kehittämisen teemalla

Seurattavissa verkossa

Aluehallintovirasto järjestää syksyllä Kirjastot ja demokratia -luentosarjan. Porvoon ja Lahden AKE:t sekä Etelä-Suomen aluehallintovirasto järjestävät luentojen jatkoksi kolmet etäkahvit, joilla jatkamme keskustelua luentojen teemoista.

Toisilla etäkahveilla teemana on Osallisuus ja sen kehittäminen. Strategia-asiantuntija Olli Toivonen kertoo, miten Lahden kaupungilla on hyödynnetty Erätauko-menetelmää mm. strategiatyössä ja osallisuuden kehittämisessä.

Kirjastonhoitaja Jenni Muhonen Tapulikaupungin kirjastosta kertoo, millaisia mietteitä osallisuuden kehittämisestä on Helsingin kaupunginkirjastossa.

Tervetuloa mukaan keskustelemaan osallisuudesta!

Eläköön kansanvalta! -etäkahveille ei tarvitse erikseen ilmoittautua. Klikkaa itsesi mukaan 16.11.2021!

Sijainti
Alkaa