Koulutus ja seminaarit

3D-tulostuksen työpajat henkilökunnalle (Jalasjärvi)

3D-TULOSTUKSEN TYÖPAJAT HENKILÖKUNNALLE

to 28.11. klo 11-14

Paikka: Jalasjärven kirjasto

Tule tutustumaan 3D-tulostukseen sekä kuulemaan mistä on kysymys ja miten se muuttaa elämäämme. Samalla saat myös tietää, mikä on ajankohtaista 3D-tulostuksessa, mallinnuksessa ja käytettävissä ilmaisohjelmissa.

Työpajan jälkeen pystyt tekemään omia 3D-mallejasi käyttäen ilmaisia ohjelmia sekä myös 3D-tulostamaan niitä. Voit työpajan aikana työstää pienen mallin esimerkiksi satutunnille, kirjavinkkaukseen tai tulevaan tapahtumaan.

Työpajat ovat tarkoitettu vasta-alkajille eikä edellytä aikaisempaa tietoa 3D-tulostamisesta ja mallien teosta. Tule rohkeasti kokeilemaan ja suunnittelemaan omia mallejasi. Kaikki neljä työpajaa ovat toistensa kopioita. Jokaiseen työpajaan otetaan 15 osallistujaa. Ota mukaan oma/kirjaston kannettava tietokone tai ilmoita, jos haluat lainata koneen työpajan ajaksi (koneitä rajoitettu määrä).

Muut pajat:

pe 4.10. klo 9-12 Pietarsaaren kaupunginkirjasto (ruotsinkielinen työpaja)

ma 7.10. klo 10-13 Närpiön kaupunginkirjasto (ruotsinkielinen työpaja)

ke 13.11. klo 10-13 Kauhavan kaupunginkirjasto (suomenkielinen työpaja)

Ilmoittautuminen: https://link.webropolsurveys.com/EP/26B85817D10B89D6

Koulutus on alueelliseen kehittämistehtävään kuuluvaa täydennyskoulutusta.  Koulutus on osallistujille maksuton, mutta osallistujat vastaavat itse matkustus- ja ruokailukustannuksistaan.

Tervetuloa!

Kaupunki