Kirjastotietoa 12 kielellä kirjastojen sivuille

Infopankki.fi tarjoaa tietoa Suomesta ja maahan muuttavalle tärkeistä asioista 12 kielellä. Sivustolla on oma osio kirjastopalvelusta. Helpoin tapa tarjota monikielistä kirjastopalvelutietoa kunnan kirjaston sivuilla on tehdä linkki Infopankki.fi:n kirjasto-osioon.

Ohessa Infopankki.fi:n tunnus suomeksi, ruotsiksi, englanniksi ja venäjäksi. Se voi toimia bannerina kirjaston sivuilla. Kirjastotieto-osa löytyy suomenkielisenä linkistä http://www.infopankki.fi/fi/elama-suomessa/vapaa-aika/kirjastot . Sivun ylälaidasta löytyvät kielivalinnat, joiden avulla pääsee samansisältöisille eri kielisille sivuille.

Infopankki.fi tarjoaa tietoa elämästä Suomessa. Sen ylläpitoon osallistuvat useat kaupungit ja kunnat, joiden sivustoille pankista löytyvät myös suorat linkit. Infopankki.fi:ssä oleva tieto on kuntariippumatonta.

Infopankki.fi:n sisältö on tarjolla myös avoimen rajapinnan kautta

Infopankki.fi:n kirjastoteksti on laadittu yhteistyössä Helsingin kaupunginkirjaston asiantuntijoiden kanssa.

Infopankki.fi