Kirjastot.fi mukana Helsingin kirjamessuilla verkossa

Helsingin kirjamessut ovat jo täydessä vauhdissa, ja Kirjastot.fi on mukana omalla virtuaalimessuosastolla.  Messut pidetään verkossa 22.-25.10.2020. Ohjelmien tallenteet ovat saatavilla ja messuosastot auki kaikkiaan kahden viikon ajan.

Kirjastot.fi:n osastolla esitellään parhaita paloja palvelujemme kirjallisuussisällöistä. Kävijöille tarjotaan myös mahdollisuus osallistua arvontaan: yksi onnekas uusi Kirjasammon ja Kirjastokaistan kirjallisuuskirjeen tilaaja voittaa 50€ kirjakauppalahjakortin.

Mainos: Inspiraatiota - tietoa - vinkkejä - Tilaa Kirjasammon ja Kirjastokaistan kirjallisuuskirje
Uutiskirjeen tilauslinkki

Messulippuja voi ostaa verkossa: kokoaikainen messulippu 17 €, päiväkohtainen 14 €. Myös ryhmälippuja on myynnissä.

Kirjastot.fi-messuosasto

Johanna Laurila, viestintäsuunnittelija, Kirjastot.fi