Voiko Ison Omenan kirjastosta lainatut kirjat palauttaa Nöykkiön kirjastoon? Paljonko myöhästymisestä nykyisin veloitetaan?

Kysytty

Voiko Ison Omenan kirjastosta lainatut kirjat palauttaa Nöykkiön kirjastoon?

Paljonko myöhästymisestä nykyisin veloitetaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voi palauttaa. Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastot muodostavat yhteisen HelMet-verkoston, jonka sisällä toisesta HelMet-kirjastosta lainattu aineisto voidaan aina palauttaa toiseen HelMet-kirjastoon. Espoon kirjoja voi siis palauttaa kaikissa Espoon kirjastoissa sekä Helsingissä, Vantaalla ja Kauniaisissa.

Myöhästymismaksu on aikuisten aineistosta 0,20 e / vrk.