Palautin tämän kirjan tänään 7.1.2023 Oodiin: Stoner / John Williams ; johdanto: John McGahern ; suomentanut Ilkka Rekiaro Viivakoodi: 30049024580277 Kirja…

Kysytty

Hei!
Palautin tämän kirjan tänään 7.1.2023 Oodiin: Stoner / John Williams ; johdanto: John McGahern ; suomentanut Ilkka Rekiaro
Viivakoodi: 30049024580277
Kirja näkyy edelleen lainoissa. Mitä pitäisi tehdä?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Tarkistin äsken kirjan tilan, tällä hetkellä se on matkalla Espooseen, eli kirja ei ole enää lainassa kortillasi.

Jos epäselviä tilanteita vastaisuudessa tulee, niin vastauksen saa nopeimmin soittamalla kirjastoon. Toki tätäkin kautta vastaus tulee, mutta ei yhtä nopeasti.