Voiko Turun kaupunginkirjaston koneilta tulostaa ja mitä se maksaa?

Kysytty

Voiko Turun kaupunginkirjaston koneilta tulostaa ja mitä se maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston jokaisessa toimipisteessä tulostaminen tapahtuu Vaski-kirjastokortilla. Tulostaminen on maksullista.

Tulosteiden ja valokopioiden hinnat/sivu:

- A4, mustavalkoinen 0,20 € (sis. alv 24 %)
- A3, mustavalkoinen 0,40 € (sis. alv 24 %)
- A4, värillinen 0,80 € (sis. alv 24 %)
- A3, värillinen 1,00 € (sis. alv 24 %)

Tiedoston skannaus muistitikulle tai sähköpostiin on maksutonta.

Tarkemmat ohjeet kirjastokortin rekisteröinnistä tulostusjärjestelmään, tulostussaldon lataamisesta ja tulostamisesta saa henkilökunnalta ja osoitteesta:

https://www.turku.fi/tulostaminenkirjastossa

154 ääntä

Kommentit

Onko Turun kaupunginkirjaston tulostin laser-tulostin?