Onko kirjastossa mahdollista tulostaa omia tekstitiedostojaan?

Kysytty

Onko kirjastossa mahdollista tulostaa omia tekstitiedostojaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastossa voi tulostaa omia tekstitiedostojaan kaikissa toimipisteissä. Tulostus on mahdollista pääkirjaston Uutistorilla, samoin lähikirjastojen työasemilla. A4-kokoiset mustavalkotulosteet maksavat 0,30€/sivu ja A4-kokoiset väritulosteet 0,50€/sivu.