Otsikko
Saako teillä otettu kopioita ja pystyykö skannamaan niin, että saa omaan sähköpostiin?

Kysytty

Hei! Saako teillä otettu kopioita ja pystyykö skannamaan niin, että saa omaan sähköpostiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun pääkirjastossa saa otettua kopioita Uutistorilla, Tieto-osastolla ja Kirjallisuus- ja taideosastolla. Paperitulosteet maksavat 20 senttiä/sivu. Värillisiä kopioita saa Uutistorilta.

Skannaus on mahdollista samoilla osastoilla ja skannatut tiedostot saa sekä muistitikulle että sähköpostiin. Kirjallisuus- ja taideosastolla skannattuja tiedostoja voi lähettää sähköpostiin, mutta ei tallentaa muistikulle.