Voiko kirjastossa skannata esim. ajokortin ja lähettää sen sähköpostilla?

Kysytty

Voiko kirjastossa skannata esim. ajokortin ja lähettää sen sähköpostilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastossa voi käyttää skanneria ja lähettää skannatut tiedostot sähköpostilla mm. pääkirjaston Uutistorilla. Skannausaika kannattaa varata etukäteen Uutistorin puhelinnumerosta 02-2620621. Ajan voi varata myös itse omilla kirjastokortin tunnuksilla osoitteesta http://www.eb2.dpg.fi/vasu/kirjaus.aspx .