Onnistuuko skannaus pääkirjastossa, pitääkö varata aika jostain, voiko varata netin kautta ja mitä maksaa?

Kysytty

Moi, onnistuuko skannaus pääkirjastossa, pitääkö varata aika jostain, voiko varata netin kautta ja mitä maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Uutistorilla onnistuu skannaus. Skannaus ei maksa mitään ja aikaa ei tarvitse varata skanneria varten. Nopeimmin skannaus onnistuu kopiokoneellamme kunhan tuot muistitikun mukanasi.

Lisätietoja voit kysyä uutistorin neuvonnasta.
uutistori.kaupunginkirjasto@turku.fi