Löytyykö Turun kaupunginkirjastosta Turun Sanomien numeroa 25.10.1954 mikrofilmiltä tai muuten? Haluaisin joitakin kopiota siitä sieltä täältä.

Kysytty

Löytyykö Turun kaupunginkirjastosta Turun Sanomien
numeroa 25.10.1954 mikrofilmiltä tai muuten?
Haluaisin joitakin kopiota siitä sieltä täältä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston pääkirjaston käsikirjastosta löytyy Turun Sanomat mikrofilminä kyseiseltä päivältä (v. 1905 alkaen). Voitte pyytää kyseisen filmin varastosta ja varata ajan mikrofilminlukulaitteelle (puh. 2620 629). Laitteesta saa myös maksullisia kopioita.