Haluaisin tutkia mikrofilmejä Turun pääkirjastossa. Täytyykö minun varata aika jollekin mikrofilmikoneelle sitä varten? Lisäksi tarvitsisin muutenkin opastusta…

Kysytty

Haluaisin tutkia mikrofilmejä Turun pääkirjastossa. Täytyykö minun varata aika jollekin mikrofilmikoneelle sitä varten? Lisäksi tarvitsisin muutenkin opastusta mikrofilmien kanssa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikrofilmilukulaitteelle kannattaa varata etukäteen aika Uutistorilta, puh. 2620621. Uutistorin virkailijat neuvovat laitteen käytössä. Tervetuloa!