Mistä voi lukea vanhoja Turun sanomia.

Kysytty

Mistä voi lukea vanhoja Turun sanomia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston pääkirjaston uutistorilla säilytetään Turun Sanomia vuoden ja kuluvan kuukauden ajan irtonumeroina ja sidottuna kolme vuotta. Mikrofilminä meiltä löytyvät kaikki ilmestyneet Turun Sanomat. Uutistorilla on paikanpäällä 17.1.1977- lähtien, näitä vanhemmat lehdet ovat saatavilla varastostamme. Voit tarkemmin tiedustella lehdistä ja mikrofilmeistä uutistorin palvelupisteen numerosta 02-2620621.

27 ääntä

Kommentit

Tiedustelen voiko vanhan lehden kopioida uutistorilla ?

Pitäisi saada tietty artikkeli Turun sanomista numero 8 vuodelta 2004, artikkeli Rentouttavat nenäkarvat, haastattelu Wimme Saaresta. Miten saisin tämän helpoiten?