Minua kiinnostaisi Turun sanomat 1970-2000. Onko niitä mahdollisuus päästä jossain lukemaan/kopioimaan ja mikä on hinta? Kiitos

Kysytty

Moi,

Minua kiinnostaisi Turun sanomat 1970-2000. Onko niitä mahdollisuus päästä jossain lukemaan/kopioimaan ja mikä on hinta?

Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Turun sanomat löytyvät mikrofilmattuina 17.1.1977 lähtien suoraan Turun kaupunginkirjaston pääkirjaston uutistorilta, sitä vanhemmat mikrofilmit voi erikseen tilata varastostamme yhtä arkipäivää aikaisemmin soittamalla suoraan uutistorin palvelunumeroon 02-2620621. Samalla voit varata ajan mikrofilmin lukulaitteelle.

Meillä on myös mahdollisuus saada skannattua mikrofilmistä kuva suoraan esimerkiksi muistitikulle tai sähköpostiin liitetiedostoksi.

Mikrofilmien lukeminen ei maksa mitään, mutta tulosteet maksavat 30 senttiä per A4.