Otsikko
Saako Turun kaupunginkirjastossa käyttää skanneria? Maksaako käyttö jotain? Olen Nuorten Turussa työharjoittelussa ja täältä on kyselty skannerin…

Kysytty

Saako Turun kaupunginkirjastossa käyttää skanneria? Maksaako käyttö jotain? Olen Nuorten Turussa työharjoittelussa ja täältä on kyselty skannerin käyttömahdollisuutta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastossa voi käyttää skanneria pääkirjaston käsikirjastossa. Aika on varattava etukäteen ja ensimmäinen varaus on tehtävä henkilökohtaisesti (ei puhelimitse) ja kirjastokortti on oltava mukana. Skannaus on maksutonta.
Pääkirjaston lisäksi aluekirjastoissa on skannausmahdollisuus, tällä hetkellä Varissuon, Nummen, Runosmäen, Ilpoisten, Hirvensalon ja Maarian kirjastoissa. Kotisivullamme on listaus Internet-laitteista, myös skannereista http://www05.turku.fi/kirjasto/linkit/yhteiset/laitteet.htm