Voiko Turun kirjastossa tulostaa isossa koossa julisteita? Värillisenä? Mitä maksaa? Nettisivuilta ei löytynyt tietoa, sivut ovat sekavat jos saa sanoa...

Kysytty

Voiko Turun kirjastossa tulostaa isossa koossa julisteita? Värillisenä? Mitä maksaa? Nettisivuilta ei löytynyt tietoa, sivut ovat sekavat jos saa sanoa...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastossa voi pääkirjaston uutistorilla (uudisosa, 1.krs.) tulostaa värillisiä kopioita hintaan A4 0,50 €/kpl ja A3 1,00 €/kpl.