Otsikko
Turun yliopiston kirjaston mukaan olisi mahdollista saada teos teidän kauttanne Oulun yliopiston kirjastosta. Miten pitää menetellä ?

Kysytty

Turun yliopiston kirjaston mukaan olisi
mahdollista saada teos teidän kauttanne Oulun yliopiston kirjastosta.
Miten pitää menetellä ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukolainapyyntö täytyy tulla tekemään Turun kaupunginkirjaston pääkirjaston neuvontaan henkilökohtaisesti, koska kaukolainamaksu (4 €) peritään tilauksen yhteydessä. Lisäksi peritään lainanantajakirjaston vaatimat maksut tilausta noudettaessa. Ennen kuin kaukolainatilauksen voi jättää, täytyy tarkistaa, ettei teosta löydy mistään Turun kirjastoista. Yleisenä käytäntönä on myös, että kaukolainatilaus tehdään mieluiten sen oppilaitoksen kirjastoon, jossa opiskelija opiskelee. Kotisivumme hakemistosta sanalla "kaukopalvelu" löytyy lisätietoja aiheesta http://www.turku.fi/kirjasto/