Tarvitsisin kirjan: HIGIENE ALIMENTICIA : DATOS BÁSICOS, LAUKKANEN, MARJA joka on Satakirjastoissa (Porin pääkirjastosasa). Haluaisin tilata kirjan sieltä…

Kysytty

Hei,

Tarvitsisin kirjan:
HIGIENE ALIMENTICIA : DATOS BÁSICOS, LAUKKANEN, MARJA
joka on Satakirjastoissa (Porin pääkirjastosasa). Haluaisin tilata kirjan sieltä Turkuun, mitä se maksaisi?

Parhain terveisin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston kaukolainamaksu on 4 euroa. Koska Porin pääkirjasto on yleinen kirjasto, kaukolainaan ei tule muita maksuja. Tällä hetkellä kirja on Porin kaupunginkirjaston pääkirjastossa paikalla.

Teethän kaukolainapyyntösi Vaski-verkkokirjastomme kaukolainan verkkotilauslomakkeelle: polku on Asiakkaana kirjastossa, Kaukolainat, linkin takana on sivun alaosassa tilauslomake. On tärkeää että saan yhteystietosi ja kirjastokortin numerosi. Ohessa linkki kaukolainasivulle:

https://www.vaskikirjastot.fi/web/arena/kaukolainat