Minulla on kaukolainattu kirja myöhässä. Meneekö lainasta myöhästymismaksu? jos, niin meneekö maksu kirjan omistavan kirjaston maksujen mukaan vai omna kuntani…

Kysytty

Minulla on kaukolainattu kirja myöhässä. Meneekö lainasta myöhästymismaksu? jos, niin meneekö maksu kirjan omistavan kirjaston maksujen mukaan vai omna kuntani kirjaston maksujen mukaan?

Vastaus

Vastattu

Kirkes-kirjastoissa kaukolainojen myöhästymismaksut ovat samat kuin omasta kokoelmasta lainattujenkin. Alla linkki sivulle, josta maksut löytyvät:

https://kirkes.finna.fi/Content/asiakkaalle