Olen muuttanut ulkomaille ja kirjastokorttini on Suomessa varastossa. Miten voin maksaa sakot, vaikka kirjastokortin numero ei ole tiedossa?

Kysytty

Hei

Olen muuttanut ulkomaille ja kirjastokorttini on Suomessa varastossa. Miten voin maksaa sakot, vaikka kirjastokortin numero ei ole tiedossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisit ottaa esim. sähköpostitse yhteyttä suoraan sakottaneeseen kirjastoon. Uskon, että jokin ratkaisu löytyy sitä kautta.