Miksi 0,80 euron maksu on minulla vain aina rästissä? Olen maksanut sen jo ainakin kaksi kertaa. Kirjat on lainattu ja palautettu v.2010 ja voin kuukausi…

Kysytty

Miksi 0,80 euron maksu on minulla vain aina rästissä? Olen maksanut sen jo ainakin kaksi kertaa. Kirjat on lainattu ja palautettu v.2010 ja voin kuukausi sitten taas maksoin tuon 80 senttiä? Mistä tämä voisi johtua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voi olla, että kyse on vain ihan inhimillisestä erehdyksestä eli ettei virkailija ole muistanut poistaa maksuja. Joskus sellaista tapahtuu, mutta on todella huono tuuri, että se on käynyt sinun kohdallasi kahdesti. Pahoittelut, että niin on päässyt tapahtumaan!

Kannattaa mennä kotikirjastoosi maksukuitin kanssa ja kertoa asia, niin maksut varmasti poistetaan.