Otsikko
Olin uusimassa lainojani netissä mutta järjestelmä ei jostain syystä toimi. Meneekö minulta myöhästymismaksu?

Kysytty

Olin uusimassa lainojani netissä mutta järjestelmä ei jostain syystä toimi. Meneekö minulta myöhästymismaksu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-verkkokirjaston kirjautumissivu oli eilen, 12.9., poissa käytöstä häiriön takia. Nyt sivusto toimii jälleen. Pahoittelemme häiriötä.

Poistin sinulle tämän takia kertyneet myöhästymismaksut.