Olen havainnut netissä surffatessani, että Turun kaupunginkirjaston kokoelmista ei löydy haluamaani kirjaa tms., mutta jonkin toisen kaupungin kirjastosta…

Kysytty

Olen havainnut netissä surffatessani, että Turun kaupunginkirjaston kokoelmista ei löydy haluamaani kirjaa tms., mutta jonkin toisen kaupungin kirjastosta kylläkin. Turussa asuvana harmittaa, kun en saa haluamaani, vaikka se muualla makaa vain hyllyssä. Onko siis mahdollista lainata jonkin toisen kaupungin kirjastosta? Voiko kotikirjastoni tilata haluamani, toisen kaupungin kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli Turun kaupunginkirjaston kokoelmista ei löydy tiettyä teosta tai esim. videota, voit tulla tekemään kaukolainapyynnön pääkirjaston neuvontaan (maksu vähintään 15,-). Edellytämme kuitenkin, ettei kyseistä teosta löydy muistakaan Turun kirjastoista (Turun yliopiston kirjasto, Åbo Akademin kirjasto).