Paljonko maksaa papereiden kopioiminen ja tulostaminen? Onnistuuko se Herttoniemen kirjastossa?

Kysytty

Hei! Paljonko maksaa papereiden kopioiminen ja tulostaminen? Onnistuuko se Herttoniemen kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kopioiminen ja tulostaminen maksavat Helsingin kirjastoissa 40 senttiä sivulta. Sekä mustavalkoinen ja värillinen että paperikoot A4 ja A3 maksavat saman verran, kaikki 40 senttiä sivulta.

Herttoniemen kirjastossa on käytettävissä värillinen kopiokone ja tietokoneilta voi myös tulostaa värillisesti.

Herttoniemen kirjaston HelMet-sivut: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Herttoniemen_kirjasto