Miten toimin, kun kirjastokorttini sekä tunnusluku on hävinnyt muuton yhteydessä?

Kysytty

Hei! Miten toimin, kun kirjastokorttini sekä tunnusluku on hävinnyt muuton yhteydessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ota mukaasi kuvallinen henkilöllisyystodistus ja tule kirjaston infotiskille, niin sinulle tehdään uusi kortti. Vanha tilisi sekä lainat siirtyvät samalla tälle uudelle kortille.

Kun uusi kortti on tehty, vanha kortti poistuu samalla käytöstä, joten se ei vaihdon jälkeen enää toimi.