Otsikko
Mulla taittaa olla vanha kirjasto kortti ? Miten laitan siihen kysymys - riville ja tunnus?

Kysytty

Hei.. Mulla taittaa olla vanha kirjasto kortti ? Miten laitan siihen kysymys - riville ja tunnus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos sinulla on vanha kirjastokortti, voit käydä hakemassa uuden kirjastostasi. Verkkokirjastoon kirjautumiseen tarvitset kirjastokortin tunnuksen, joka löytyy kirjastokortista viivakoodin alapuolelta, ja lisäksi tunnusluvun (PIN). Tunnusluku on nelinumeroinen koodi, jonka saat myös kirjastostasi.