Miksi en pääse kirjautumaan normaalilla kirjastokortin numerolla ja PIN-koodilla?

Kysytty

Miksi en pääse kirjautumaan normaalilla kirjastokortin numerolla ja PIN-koodilla? Järjestelmä vaatii Google-tunnuksia, joita minulla ei ole, tai ainakaan en tiedä mistä tunnuksista on kyse. Olen ollut Helmet-kirjaston käyttäjä kauan, varannut kirjoja lukuisia kertoja, juuri muuta käyttöä en ole tarvinnut.

Olen tehnyt nyt koulutehtävää (Digitaitoja duuniin). Mainitsen tästä vielä tietenkin opettajalta.

Vastaus

Vastattu

Jos olet kirjautumassa Helmet sivuston palveluihin, pitäisi kirjastokortin ja tunnusluvun riittää.

Jos haluat kirjautua varaamo-palveluun, joudut käyttämään esim. yle-tunnusta tai gmail-sähköpostia.

Voit ottaa yhteyttä kirjautumisasioissa lähimpään Helmet-kirjastoon. Silloin voidaan mahdolliset virheemme selvitellä parhaiten. Helmet kirjastot