Otsikko
Saisinko tietää jostakin kirjastokorttini numeron tältä seisomalta? Pitäisi päästä kirjautumaan verkkokirjastoon!

Kysytty

Saisinko tietää jostakin kirjastokorttini numeron tältä seisomalta? Pitäisi päästä kirjautumaan verkkokirjastoon!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme valitettavasti voi kertoa kortin numeroa sähköpostitse. Missä tahansa HelMet-kirjastossa voit pyytää saada nähdä kirjastokorttisi numeron esittämällä kuvallisen henkilöllisyystodistuksen. Tosin jos korttisi on kokonaan kadonnut, voit hankkia kirjastosta uuden näyttämällä henkilöllisyystodistustasi ja maksamalla kolme euroa. Silloin kortin numero on uusi.