Voinko lainata tämän mikko perkoilan nimismiehen murhe LPn vaikka minulla on nurmijärven kirjastokortti?

Kysytty

voinko lainata tämän mikko perkoilan nimismiehen murhe LPn vaikka minulla on nurmijärven kirjastokortti?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainaamiseen tarvitset pääkaupunkiseudun kirjastojen HelMet-kortin. Saat sen käymällä paikanpäällä jossain Helsingin, Vantaan, Espoon tai Kauniaisten kaupunginkirjastojen toimipisteessä ja esittämällä henkilöllisyystodistuksen. Kirjastokortin saa kuka tahansa, jolla on osoite Suomessa. Ensimmäinen kirjastokortti on maksuton.

Voit myös pyytää Nurmijärven kirjastoa tilaamaan Mikko Perkoilan LP:n sinulle kaukolainaksi. Kaukolaina Nurmijärvellä maksaa 5 euroa.