Otsikko
Voinko lainata kirjoja Vantaan kaupungin kirjastoista vaikka itse asun Keravalla ja jos voin niin miten?

Kysytty

Voinko lainata kirjoja Vantaan kaupungin kirjastoista vaikka itse asun Keravalla ja jos voin niin miten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit lainata kaikista Helmet-kirjastoista, eli Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kirjastoista. Tarvitset Helmet-kirjastokortin, jonka saat mistä tahansa näistä kirjastoista. Ota mukaan voimassaoleva henkilötodistus, jossa on valokuva ja henkilötunnus.

Helmet-verkkokirjaston sivuilta löytyvät mm. kirjastojen yhteystiedot:

http://www.helmet.fi/