Syksylä ilmestyy "Pienjännitesähköasennukset ja sähkötyöturvallisuus 2012" ja haluaisin tietää koska tuollaista uutta kirjaa voi varata? Muistan kuulleeni että…

Kysytty

Syksylä ilmestyy "Pienjännitesähköasennukset ja sähkötyöturvallisuus 2012" ja haluaisin tietää koska tuollaista uutta kirjaa voi varata?

Muistan kuulleeni että tilattuja uusia teoksia voisi jo jotenkin selailla helmetin kautta mutta en löydä kyseistä palvelua mistään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on tulossa syksyn aikana kirjastoon, ja sen voi varata, kun sen tiedot ja sijaintipaikat näkyvät Helmetissä. Tämän tarkempaa aikaa ei valitettavasti vielä tiedetä.

Helmetin kautta voi selailla uutuuskirjojen tietoja, mutta vasta sitten, kun ne jo ovat lainattavissa. Uudesta Helmet-sivustosta eri aiheiset uutuusluettelot löytyvät sivun alareunasta Uutuudet-linkin kautta:

http://www.helmet.fi/fi-FI