Saisinko kirjastokorttini tunnusluvun selville? kortin nro on xxxxxxxxxxxx. tunnusnro on koneellani tallennettu, mutta olen unohtanut sen.

Kysytty

saisinko kirjastokorttini tunnusluvun selville? kortin nro on xxxxxxxxxxxx. tunnusnro on koneellani tallennettu, mutta olen unohtanut sen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme täältä voi saada selville tunnuslukuasi, koska se muuttuu heti tapahtuman kirjaamisen jälkeen salakieliseksi tietoturvasyistä. Jos tunnusluku on unohtunut, uuden saa mistä tahansa pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoista. Ota mukaan henkilötodistus ja kirjastokortti. Saat itse valita oman nelinumeroisen tunnuslukusi, joten se kannattaa miettiä jo kotona valmiiksi.