Otsikko
Kauanko Helsingin kirjastokortin saaminen kestää? Minulla ei ole aikaisemmin ollut pääkaupunkiseudun korttia. Olen täyttänyt lomakkeen valmiiksi.

Kysytty

Kauanko Helsingin kirjastokortin saaminen kestää? Minulla ei ole aikaisemmin ollut pääkaupunkiseudun korttia. Olen täyttänyt lomakkeen valmiiksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokortin saa muutamassa minuutissa käydessäsi kirjastossa. Ota kuvallinen henkilötodistus mukaan.