Minulla on kirjastokortti ja siihen salasana, miten kirjaudutaan kyyty.fi-palveluun eli mikä on käyttäjätunnus?

Kysytty

Minulla on kirjastokortti ja siihen salasana, miten kirjaudutaan kyyty.fi-palveluun eli mikä on käyttäjätunnus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käyttäjätunnus on kirjastokortin numero, joka löytyy kortista viivakoodin alapuolelta.

0 ääntä

Kommentit

Kun kysymys ja vastaus julkaistaan valtakunnallisessa palvelussa, olisi kohteliasta mainita, minkä alueen kirjastosta on kyse.