Miten toimitaan kun kirjastokortti on rikki ja tarttis uuden?

Kysytty

Miten toimitaan kun kirjastokortti on rikki ja tarttis uuden?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uuden kirjastokortin saa omasta kirjastostaan käymällä paikan päällä. Mukaan täytyy varata kuvallinen henkilöllisyystodistus. Uusi kirjastokortti on maksullinen. Hinta määräytyy kunkin kirjaston käytössä olevan hinnaston mukaan.