Otsikko
Voiko Orimattilankaupungin kirjastokortilla lainata myös Lahden kaupunginkirjastosta.

Kysytty

Voiko Orimattilankaupungin kirjastokortilla lainata myös
Lahden kaupunginkirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voi, mutta ensin on ilmoittauduttava Lahden kirjastossa asiakkaaksi. Lahden kaupunginkirjaston sivuilta löytyy tieto: Kirjastokorttien yhteiskäyttö Päijät-Hämeen kirjastoissa (Asikkala, Hartola, Heinola, Hollola, Hämeenkoski, Lahti, Nastola, Orimattila, Padasjoki, Sysmä)

-asiakas voi käyttää samaa korttia kaikissa Päijät-Hämeen kirjastoissa

-asiakkaan on ilmoittauduttava kussakin kirjastossa lainaajaksi lainaajatietojen rekisteröintiä varten

-eri kirjastoissa on käytettävä eri salasanoja (tunnuslukuja)