Saanko lapseni kirjastokortin lainat näkymään omalla tililläni, eli että voisin vaikka uusia tai tarkastella lainattuja?

Kysytty

Saanko lapseni kirjastokortin lainat näkymään omalla tililläni, eli että voisin vaikka uusia tai tarkastella lainattuja?

Vastaus

Vastattu

Lapsen ja hänen vastuuhenkilönsä asiakastiedot on kirjaston asiakasrekisterissä kyllä linkitetty toisiinsa, mutta Helmetissä ei ole mitään keinoa saada lapsen lainoja näkymään vastuuhenkilön tiedoissa. Lapsen lainoja uusimaan tai tarkastelemaan pääsee ainoastaan hänen omalla kirjastokortillaan ja pin-koodillaan.