Muutan Seinäjoelle ja minulla on ennestään Kauhajoen kirjaston kirjastokortti. Ymmärtääkseni Kauhajoki ja Seinäjoki ovat molemmat Eepos -kirjastoja(?),…

Kysytty

Hei! Muutan Seinäjoelle ja minulla on ennestään Kauhajoen kirjaston kirjastokortti. Ymmärtääkseni Kauhajoki ja Seinäjoki ovat molemmat Eepos -kirjastoja(?), toimiiko niissä silloin sama kirjastokortti? Vai onko minun erikseen hankittava uusi kirjastokortti Seinäjoelle?

Vastaus

Vastattu

Seinäjoki ja Kauhajoki kuuluvat tosiaan molemmat Eepos-kirjastoihin eli uutta korttia ei tarvitse hankkia. Ilmoita kuitenkin uudet yhteystietosi meille joko kirjastossa käydessäsi tai Eepos-verkkokirjaston kautta https://eepos.finna.fi/. Emme saa uusia osoitetietoja suoraan väestörekisteristä. Tervetuloa Seinäjoen kirjaston asiakkaaksi!