Muutan 15.3.2012 Helsingistä Nummelaan. Loppuuko asiakkuuteni Pääkaupunkiseudun kirjastoissa ja onko lainassa olevat kirjat palautettava 15.3 mennessä?

Kysytty

Hei! Muutan 15.3.2012 Helsingistä Nummelaan. Loppuuko asiakkuuteni Pääkaupunkiseudun kirjastoissa ja onko lainassa olevat kirjat palautettava 15.3 mennessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit hyvin jatkaa Helmet-kirjaston asiakkaana, vaikka muutatkin pois pääkaupunkiseudulta, jos itse haluat ja tarvitset kirjaston palveluja. Ilmoita muuttuneet osoitetietosi kirjastoon. Jos lähetät kirjastokorttisi numeron, voin tarkistaa lainojesi eräpäivät.